Gamma Underground

Forum świata Gamma - od Graczy dla Graczy

Ogłoszenie

Witajcie Gammijczycy!

Zachęcamy do rozpowszechniania forum wśród swoich Towarzyszy w sojuszu :)



#1 2009-09-22 17:15:37

Gustoo

Admin - Biały Balet

Skąd: Słupsk
Zarejestrowany: 2009-09-22
Posty: 227
Sojusz: Bad Funkers

Wersja 0.3.2

Oto zmiany w najnowszej wersji:

    * Nowość – Tryb urlopu został zmieniony: Gracz może teraz włączyć urlop w każdej chwili. Floty i armie, które są w drodze do miasta innego gracza skończą swoją misję. Jednak nowe misje mogą być rozpoczęte dopiero wtedy, gdy obecna misja zostanie ukończona. Stacjonujące wojska, armie i floty, które są obecnie w drodze gdzieś, zostają rozproszone. Gdy włączysz tryb urlopu zlecenia budowy zostaną zatrzymane i będą kontynuowane, gdy ponownie zalogujesz się do gry.
    * Nowość – Podwojona pojemność : Niewielka ilość ambrozji pozwoli Ci na podwojenie ilości surowców bezpiecznych przed grabieżą.
    * Nowość – Ochrona nowych graczy: Nowo zarejestrowani gracze nie mogą być atakowani dopóki ich ratusz nie zostanie rozwinięty do poziomu 4, nie zaatakują innego gracza lub nie założą swojej pierwszej kolonii. Gracze, którzy mają aktywne konto Premium są bezpieczni do poziomu 6. Jeśli gracz stanie się nieaktywny traci ochronę. Wojska nie mogą być stacjonowane w mieście nowego, chronionego gracza, jako że nie mogą atakować.
    * Nowość- Rozszerzone oferty handlowe: Lista wyników znalezionych ofert wyświetla teraz wielkość portu dostawcy. Dzięki temu można oszacować czas misji.
    * Nowość- System badań został skorygowany: Wcześniej gracze mogli jedynie wybrać swój dział badań. Punkty badań były wtedy automatycznie zainwestowane w ten dział badań i zadane badania były odkrywane. Od teraz każdy gracz (biorąc pod uwagę wymagania badań) może zainwestować swoje punkty badań w wybranym dziale. Punkty badań są produkowane jak dotychczas. Jeśli naukowcy wyprodukują tyle punktów badań ile kosztuje możliwy temat badawczy, punkty mogą być wymienione na badanie przez doradcę naukowego. Funkcja „ Zamień kryształ na punkty badań” została pominięta.
    * Nowość- Forum wyspy: Każda wyspa ma teraz małe forum, które może być użyte przez każdego gracza, który ma miasto na tej wyspie. Fora będą dostępne dzięki teatrom na wyspach.
    * Nowość- Poprawione cuda: Każda wyspa posiada cud, który ma określony efekt. Gracze mogą wybudować w swoich miastach świątynię, gdzie mieszkańcy mogą stać się kapłanami. Maksymalna ilość kapłanów zależna jest od etapu rozwoju budynku. Kapłani tworzą cud wiary w określonym czasie z dynamicznym limitem (zależnym od poziomu cudu I maksymalnej populacji wszystkich miast na wyspie. Wiara jest redukowana, jeśli kapłan jest usuwany ze świątyni lub gdy limit zostanie zmieniony. Każdy cud wyspy ma maksymalnie 5 poziomów i może być rozbudowywany przez społeczność wyspy. Jednakże by to zrobić, muszą być ofiarowane dobra luksusowe. Nieistotnym jest jaki to będzie surowiec, ale nie może to być surowiec, który jest aktualnie produkowany na wyspie. Przykład: Na wyspie z marmurem, tylko wino, kryształ I siarka mogą być ofiarowane. 5 poziomów określa siłę efektu cudu. Gracze mogą wywołać efekt na określonym poziomie, gdy kapłani ze wszystkich miast osiągną wystarczającą ilość wiary. Wywoływanie efektu nie redukuje wiary! Każdy gracz może aktywować efekt poziomu niezależnie od innych graczy na wyspie. Efekty cudu wpływają na całe konto gracza (wszystkie armie, floty czy miasta). Mają ograniczony okres działania (przeważnie dwie godziny) i nie mogą być później aktywowane ponownie przez kilka godzin (przeważnie 20 godzin). Dotychczasowe efekty całkowicie przepadają.
    * Nowość- System walk został poprawiony: Jednostki i sekwencje bitwy zostały całkowicie zmienione. Na polu bitwy są różne pozycje lub szyki bojowe, które mogą być zajmowane przez konkretne klasy jednostek i przez to zaangażowane w bitwę na rożne sposoby. Ciężka piechota jest na pierwszej linii w szyku bojowym. Po bokach, obok ciężkiej piechoty znajduje się piechota lekka, a za główną linią frontu znajdują się jednostki daleko-zasięgowe. Mur miejski musi zostać przerwany, aby mogła rozpocząć się bitwa na terenach miasta. W momencie, gdy którejś ze stron uda się przełamać główną linię bojową wroga, walka kończy się. Jeśli nie ma wystarczającej ilości ciężkiej piechoty, linie frontu są uzupełniane innymi typami jednostek, co może nie być dobrym pomysłem przy walce wręcz. Te pozycje, w zależności od rozmiaru miasta, mają ograniczoną pojemność na jednostki bojowe. Jednostki, które nie zmieściły się na linii bojowej, nie będą brały udziału w danej rundzie bitwy, ale będą oczekiwać w rezerwie do momentu, gdy będą potrzebne. Parametry jednostek zostały całkowicie zmienione. Tyczy się to także kosztów ich budowy i utrzymania. Ogólnie rzecz biorąc, zostały one obniżone. Bardziej szczegółowy opis walk znajdziesz w Ikipedii.
    * Nowość – Nowa jednostka włócznik: Włócznicy są nowymi jednostkami piechoty, które są jednostkami początkowymi.
    * Nowość – Wprowadzenie dla początkujących: Do gry zostało zaimplementowane wprowadzenie z ośmioma krokami. Podczas wprowadzenia doradcy tłumaczą najważniejsze kroki, które trzeba powziąć gdy jesteś nowy w grze i dopiero zacząłeś grać.
    * Nowość – Wioska barbarzyńców: Na wyspie, gdzie gracz ma swoją stolicę jest teraz wioska barbarzyńców. Może być grabiona 10 razy. Łup i siła barbarzyńców wzrasta z każdym atakiem. Ten nowy system bitwy może być wypróbowany bez robienia sobie żadnych wrogów.
    * Nowość – Globalne ogłoszenia: Został zaimplementowany nowy system tak byśmy mogli wysyłać Wam ważne wiadomości w grze.
    * Nowość – Skróty na mapie świata: Jest to rozwijana lista na mapie świata; możesz decydować, które wyspy chcesz mieć tu wyśrodkowane. Są tam automatycznie wpisane wyspy, na których masz własne miasta i stacjonujące wojsko. Dodatkowo możesz mieć tam wpisane kolejne 5 wysp – co daje maksymalnie 25, jeśli masz konto premium.
    * Bugfix – Dobra wystawione na Bazarze nie były kasowane w przypadku wyburzenia budynku.
    * Bugfix – Wojska czasami zawracały do złego miasta
    * Bugfix - Występujące błędy podczas oznaczania nowych miejskich wiadomości.
    * Bugfix – Błąd wyświetlania występujący w warsztacie został naprawiony
    * Bugfix – Dobra kulturowe mogły być akceptowane kilka razy
    * Bugfix – Czasami mieszkańcy uciekali, gdy sojusznik grabił z tego miasta
    * Bugfix – Jeśli wystąpiła stagnacja w rozwoju miasta, pojawiała się smutna buźka.


What the fuck, have you done lately?
Bez poświęcenia nie ma zwycięstwa.

Offline

 

#2 2009-09-22 18:55:21

Gustoo

Admin - Biały Balet

Skąd: Słupsk
Zarejestrowany: 2009-09-22
Posty: 227
Sojusz: Bad Funkers

Re: Wersja 0.3.2

Gracze mają ponownie możliwość wymiany kryształu na punkty badań.
Jako, że system został zmieniony z odkrywania poszczególnych badań, dokonaliśmy zmiany w zdobywaniu punktów badań.

Dodaliśmy nowe badanie o nazwie 'eksperymenty'. Jeśli badanie zostanie ukończone, będziecie mieć możliwość tworzenia punktów badań. Jeden punkt badań będzie kosztował 2 kryształy. Ilość punktów badań będzie obliczana wg następującego wzoru:

punkty eksperymentu = (poprzednio zainwestowane punkty badań + punkty badań, które jeszcze nie zostały zainwestowane) / 30

Przykład:

Zainwestowałeś 55 tys punktów badań w badanie oraz pozostało Ci 11 tys. punktów, tak więc utworzyłeś 66 tys. punktów badań.
Eksperyment dostarczy 66 tys. / 30 => 2,2 tys. punktów badań. Będzie to kosztować 4,4 tys. kryształu.

Po eksperymencie, ktoś musi posprzątać akademię i przygotować następny. Zatem możesz przeprowadzić eksperyment w akademii tylko raz na 4 godziny.

Dodatkowo, ataki na wioski barbarzyńców powinny działać ponownie.


What the fuck, have you done lately?
Bez poświęcenia nie ma zwycięstwa.

Offline

 

#3 2009-10-01 23:06:27

Gustoo

Admin - Biały Balet

Skąd: Słupsk
Zarejestrowany: 2009-09-22
Posty: 227
Sojusz: Bad Funkers

Re: Wersja 0.3.2

Zmiany w rankingu, w wersji 0.3.2:

- Niektóre jednostki stały się tańsze, inne droższe. Ci, którzy mają te jednostki będą mieli przeliczony ranking o te nowe wartości.
- Badania przyszłości są teraz naliczane poprawnie w rankingu. Badanie przyszłości daje teraz więcej punktów niż przedtem.
- Zwykłe badania przynoszą teraz mniej punktów (wcześniej przybierały niespodziewaną wartość, która nie miała sensu).


What the fuck, have you done lately?
Bez poświęcenia nie ma zwycięstwa.

Offline

 

#4 2009-10-12 15:14:26

Gustoo

Admin - Biały Balet

Skąd: Słupsk
Zarejestrowany: 2009-09-22
Posty: 227
Sojusz: Bad Funkers

Re: Wersja 0.3.2

Drodzy gracze,

W czwartek (15.10.2009) wszystkie serwery zostaną zaktualizowane do wersji 0.3.2. Aktualizacja planowo ma mieć miejsce między godziną11:00 a 12:00.

Pamiętajcie, ze trwające w tym czasie bitwy zostaną anulowane, ale trwające w tym czasie ruchy flot po aktualizacji będą kontynuowały swoją misję.

Pozdrawiam,
Wasz Ikariam.PL Team


What the fuck, have you done lately?
Bez poświęcenia nie ma zwycięstwa.

Offline

 

#5 2009-10-14 18:36:13

Gustoo

Admin - Biały Balet

Skąd: Słupsk
Zarejestrowany: 2009-09-22
Posty: 227
Sojusz: Bad Funkers

Re: Wersja 0.3.2

Drodzy gracze,

Z powodu nieprzewidzianych problemów aktualizacja jak i otwarcie nowego serwera zostały wstrzymane.

Przepraszamy za utrudnienia.

Z poważaniem,
Ikariam.pl Team


What the fuck, have you done lately?
Bez poświęcenia nie ma zwycięstwa.

Offline

 

#6 2009-10-15 15:56:00

Gustoo

Admin - Biały Balet

Skąd: Słupsk
Zarejestrowany: 2009-09-22
Posty: 227
Sojusz: Bad Funkers

Re: Wersja 0.3.2

Drodzy gracze,

Aktualizacja do wersji 0.3.2 nastąpi po godzinie 16:10

Wasz Ikariam.pl Team


What the fuck, have you done lately?
Bez poświęcenia nie ma zwycięstwa.

Offline

 

#7 2009-10-27 17:48:23

Gustoo

Admin - Biały Balet

Skąd: Słupsk
Zarejestrowany: 2009-09-22
Posty: 227
Sojusz: Bad Funkers

Re: Wersja 0.3.2

Drodzy gracze!

Dzisiaj została wgrana poprawka do wersji 0.3.2 :

Naprawiono Ratusz/kolejkę budowania
-Z powodu pewnych okoliczności można było budować ratusz za darmo. Zostało to naprawione.

Wasz Ikariam.pl Team.


What the fuck, have you done lately?
Bez poświęcenia nie ma zwycięstwa.

Offline

 

#8 2009-10-30 17:07:49

Gustoo

Admin - Biały Balet

Skąd: Słupsk
Zarejestrowany: 2009-09-22
Posty: 227
Sojusz: Bad Funkers

Re: Wersja 0.3.2

Drodzy Gracze!

Uprzejmie informuję, że otrzymałem w końcu oficjalną informację na temat zaistniałej sytuacji dotyczącej błędu w grze związanego z budową Ratusza.
Programiści rozpoczęli prace nad analizą logów, mające na celu namierzenie i zablokowanie wszystkich tych graczy, którzy dopuścili się użycia tego buga.
Niniejszym prosimy o wstrzymanie się ze zgłaszaniem graczy, podejrzanych o wykorzystanie tego błędu.
Wszelkie blokady na konta będą nakładane systemowo, oznacza to, że Team Ikariam.pl nie będzie rozpatrywał odwołań od tych blokad.

Kary będą nakładane stopniowo, ponieważ logi, które trzeba zanalizować są bardzo obszerne, dotyczą sporego okresu (min. 2 tygodnie), jednak zapewniam was, że sprawiedliwości stanie się zadość.

Przepraszamy za dotychczasowy brak informacji. Spowodowany był on brakiem pewności co do możliwości przeprowadzenia systemowej kontroli kont graczy.

Pozdrawiamy

Community Management & Team Ikariam.pl


What the fuck, have you done lately?
Bez poświęcenia nie ma zwycięstwa.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plSzkolenia milicz koparka Złotów agroturystyka Lubelskie